Finlayson siirtyi digiaikaan

Pöytäliinakuosista reseptiohjeita? Muumilakanoista Muumi-sarjakuvia? Kyllä, kiitos Finlaysonin.

Finlayson uudistaa kodintekstiilimarkkinoita siirtyen nykyaikaan tuomalla kuluttajien käyttöön digitaalista aineistoa.

Siis mitä! Näin ainakin minä hämmästelin Finlaysonin infossa, kun asiasta kerrottiin. En oikein osannut kuvitella, mitä lakanoiden digitaalisuus tarkoittaa.

Finlaysonin digitaalisuus on loppujen lopuksi aika simppeliä ja kuluttajaystävällistä.

Lataat vain älykännykkään ilmaisen Finlayson Plus -sovelluksen. Sitten nappaat kännykän kameralla kuosista kuvan ja dadaa – kännykkään tulee joko Marttojen tekemiä ruokaohjeita kera videoklippien, Muumi-sarjakuvia tai rauhoittavia ääniä: meren kohina, sade ja metsän äänet.

Ensimmäisessä vaiheessa näitä digiaktiivisia kuoseja on kolme: Haavemuumi, Laru ja Puutarha.

Tottahan toki testasin infossa tätä palvelua. Sovelluksen ja sisällöt latautuivat hetkessä.

Kun on syönyt vaikkapa Marttojen melonisalaatin, voikin mennä lukemaan Muumit Rivieralla -sarjakuvaa ja nukahtaa sateen ropinaan.

Finlaysonin väki vertasi uutta Plus-palvelua suurimmaksi kodintekstiili-innovaatioksi pussilakanan jälkeen.

Joka tapauksessa: mielenkiintoinen palvelu. Käypä kokeilemassa lataamalla sovellus vaikka tänään ja käy nappaamassa kuva jostain kolmesta kuosista ja katso tai kuuntele. Palvelu on siis jo nyt kuluttajien saatavilla.

Kaisa

Kuva Finlayson

Ei kommentteja.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *