Seis ankeus, tilalle positiivisuus

Kumpaa katsot mieluummin: totista, lähes vihaisen näköistä vai hymyilevää näytösmallia? Minä ainakin katson iloisia ihmisiä mielelläni.

Stockmann aloitti Brooklynn-kampanjan isosti, oikein vanhan, hyvän ajan tyyliin, näyttävälla näytöksellä, Premiere-lehdellä ja korvaamalla legendaarisen Stockan kellon yläpuolella olevan Stockmann-kyltin Brooklynn-kyltillä. Muutaman vuoden jälkeen Stockmann toteuttaa tällaisen maakohtaisen kampanjan. Ja hyvä niin.

Olin eilen kutsuvieraana tuossa näytöksessä – ja tulin hyvälle tuulelle. Ennen näytöstä tekijät kertoivat kampanjan taustoista. Premieren kuvat oli käyty kuvaamassa aidossa ympäristössä New Yorkin Brooklynissä. 9 henkilön ryhmä matkasi 26 matkalaukun kanssa ja sai tarvittavat kuvausluvat (siellähän tuo kuvaaminen ei ole niin yksinkertaista kuin meillä Suomessa).

Liisa Kokko oli koonnut näytöksen ammattilaisen ottein. Malleina toimi muutama barista, nykyisiä ja entisiä malleja ja yksi bloggari. Kiva kattaus erityyppisiä ja -ikäisiä henkilöitä. Näytöksen hyväntuulisuus välittyi mallien hymyilystä. Itsellekin tuli hyvä fiilis, ja se innostaa avaamaan kukkaron nyörejä.

Näytöksen aluksi näytöksen juontaja, Premiere-lehdessä mallina toiminut Niina Kurkinen haastatteli Yhdysvaltojen uutta suurlähettilästä Charles C. Adamsia. Aika vaikuttava alku näytökselle.

Näytökseen liittyi kaksi kivaa yksityiskohtaa: todennäköisesti ensimmäisen kerran näytöksen kaikki asukokonaisuudet oli kuvattu pieneen katalogiin, josta näki tuotemerkit ja hinnat. Tämä helpottaa ostamista. Toinen erikoisuus oli, että lopuksi kaikki mallit esiteltiin nimeltä ja kerrottiin joko harrastus tai motto.

Näytöksestä tuli mieleen, että nyt on aika lopettaa ankeutus ja siirtyä positiivisuuteen.

Toivon menestystä Stockmannin Brooklynn-kampanjalle, joka jatkuu 27.9. saakka.

Kaisa

Ps. Klikkaa kuvia, niin näet ne kokonaisena.

 

Ei kommentteja.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *